I am an Armchair Gardener who loves flowers, plants, trees, animals, rivers, oceans, lakes, parks, and gardening books. This is a blog by Blogisisko ® Anna Amnell. Nojatuolipuutarhuri-kirjoituksia on myös Blogisisko-blogissani.
I wonder, if we get the name hortensia from German. While trying to find the origins of the name I found some interesting details about the history of this beautiful plant. It is olde than mankind! http://www.hydrangeakwekerij.be/historyofhydrang.html
Hyvin kaunis on tuo sininen hortensia. Levon ja rauhallisuuden tunnelmaa.
VastaaPoistaMinulla on siihen tunnesuhde tuon muiston vuoksi.
VastaaPoistaSininen hortensiasi on kaunis <3
VastaaPoistaSe on ihana. Pidän myös tummanpunaisesta.
PoistaIhana rauhoittava kuva. Siinä on kaikki.
VastaaPoistaNyt oli helppo tehtävä minulle.
PoistaMuhkeat kukinnot.
VastaaPoistaKuvasin sen heti, kun sain sen.
PoistaViittä vaille, etten laittanut samaa! Yksi lempikukistani. Kaunis kuva!
VastaaPoistaKiitos. Sain tämän April 28, 2012 ja kuvasin heti. Hortensia on myös minulle läheinen.
PoistaVery stylishly placed and photographed, the hydrangea is beautiful. In German, they are also called "Hortensie".
VastaaPoistaI wonder, if we get the name hortensia from German. While trying to find the origins of the name I found some interesting details about the history of this beautiful plant. It is olde than mankind! http://www.hydrangeakwekerij.be/historyofhydrang.html
VastaaPoista